вторник, 16 февраля 2016 г.

My Favorite


 Привіт усім) Мої руки не доходять до блогу, але вони творять і натхнення є, тож сьогодні вирвала трошки часу, щоб показати альбом, зроблений кілька тижнів тому, як подарунок хресного тата на перший День Народження малюку. Дуже мені подобається, коли чоловіки трепетно ставляться до таких речей, обдумують кожну дрібничку, звертають увагу на деталі. До слова, замовник обирав тканинку, фото, папір, а я лишилась безмежно задоволена результатом. Знаю, що деякі майстри не дуже люблять давати волю своїм клієнтам, а я от вважаю, що якщо річ під замовлення, то вона має якомогабільше відповідати бажанням клієнта, щоб в результаті людина отримала те, що хоче!)
 Заглянемо всерединку?!) Перша сторінка - народження малюка. Там є карточка для запису даних при народженні і конвертик для бірочки з пологового будинку (який я не сфотографувала)).




 Друга сторінка - це одвічне питання "На кого схожий малюк?" і не кажіть, що ви жодного разу не вишукували риси батьків у маленьких дітках)).


Усередині - фото малюка та фото дитинства його батьків, щоб можна було легко порівняти.


 Наступний розворот - мій улюблений) Для фото 10х10 см. Знаю по альбомчику свого синочка, дитячі фотографії такого формату дуже класно виглядають в альбомі).



 Карточка для запису, яка ховається під книжечку з фотографіями.


 Наступний розворот - з хресним татом і любов до футболу, бо, що не кажіть, усі хлопці люблять футбол!)



 Місце, куди батьки зможуть вклеїти фото з хресною мамою і кишенька, наприклад, для іконки чи іншої пам'ятної речі.


 Ось такі от чудові вшиті фотографії. Це мій перший замовлений альбом, який я робила з фото, і скажу, це - чудово, з ними альбом "грає" і картинка складається сама собою!)


 Велика кишенька, а в  ній - картки для відбитків ручки та ніжки, туди ж можна буде покласти додаткові фото чи перші малюнки.



На цій сторінці - табличка росту та ваги, а під нею...


 ...зубчики) і конвертик для першого молочного.


 Новорічна сторіночка

 Детальки...)


І остання - Перший День Народження!



 

 Кишенька для волоссячка, яке хресні батьки підріжуть в цей день ( у всякому разі, ми так робили)).


І обкладиночка. Ці єнотики такі мі-мі-мі).


 Мені хочеться вірити, що з кожним новим альбомом я "росту", розвиваюсь, вдосконалююсь, вибираю ще кращі матеріали і методи, щоб вони служили довго і радували маленьких пупсиків). Чоловік каже, що так воно і є, а він - мій найбільший критик)

Дякую, що додивились до кінця, якщо, звичайно, додивились)) Гарного настрою!!!)

Комментариев нет:

Отправить комментарий