понедельник, 11 января 2016 г.

Live Life With A Little Spice!


  Привітик усім!
 Сподіваюсь, ви, як і я, добре відпочили, набрались сил, енергії та натхнення. Сьогодні у більшості був перший робочий день після святкових днів, тому бажаю вам розпочати свій робочий рік у гарному настрої!)
 Я теж сьогодні, як то кажуть "в ударі")), тому покажу першу роботу 2016 року. Ну, звичайно ж, це - кулінарочка!) Чи любите ви кулінарні блокноти так, як люблю їх я??? Питання риторичне, я від них просто божеволію!) Тож, привселюдно обіцяю і собі у цьому році зробити новий кулінарчик, бо маю надію, що і нова кухня у мене буде))
 Останні півроку у мене просто манія на синій колір, усі його відтінки, тому й робіт синеньких було немало, і тут знову, але я не навмисно)


 Ось такий от красунчик, 15х21 см, тканинка - Tilda. Наклеєчка від Made from Scratch, мої улюблені душевні надписи, які роблять кожну роботу по-своєму унікальною. І нижче виглядають назви спецій. А які ваші улюблені? Я ніколи нічого не досолюю/доперчую у тарілці, але спеції люблю, просто додаю їх у процесі приготування страви.
 Закривається блокнот на резиночку, це дуже швидко і практично для тих, хто не любить в'язати бантики із зав'язок. Вінчик і листочки я запудрила з глітером...чи то зима, чи то свята новорічні, але дуже мені подобається зараз таке золотко).


 Металева закладочка-виделочка у продовження теми на обкладинці.


 Всередині ось такі кулінарні сторіночки, блок я купувала готовий. Можливо, не зовсім вдале вийшло фото, але сам малюнок і клітинка дуже ніжного і спокійного відтінку, не "ріже око", як то часом буває з чорним кольором або будь-яким іншим яскравим та насиченим.


 І форзаци... такі соковиті і яскраві, дивлячись на них, апетит з'являється)) І кишеньку зробила для різних вирізок чи рецептів записаних нашвидкоруч на випадкових папірчиках (не знаю, як у  кого, а у мене таке часто буває, коли поспішаєш, тобі надиктовують рецепт по телефону чи ще щось в такому роді, і ти хапаєш папірець, перший, що під руку потрапив і калякаєш, а потім ще довго не переписуєш рецепт, ну і от, щоб не загубити його, можна вкласти у таку кишеньку).

 І покуховарити я сьогодні теж встигла, навіть кексів синочку напекла з яблучками і горішками...він їх так акуратно з формочок дістає, обгризає краєчки і бере наступний, тож поки я надумала сфотографувати, уже майже всі були надгризені мишкою)).
 Гарних вам снів, любі!!!





Комментариев нет:

Отправить комментарий