пятница, 17 июня 2016 г.

Ніжний весільний альбом (№ 23)

 Доброго дня, любі!)
 Літо так швидко втікає від нас, що не встигаєш показувати роботи, які закінчив ще минулого місяця) Просто хочеться насолодитись кожним його днем, впіймати і спеку, і грозу, встигнути на пікнік і на молочний коктейль, полежати на травичці і взути круті босоніжки...щоб потім, взимку, грітись цими спогадами). Тож сьогодні у мене весільний альбом, який я закінчила ще у травні.
 Так склалось, що я рідко працюю з весільною тематикою. Запрошення - взагалі не моє, було кілька весільних альбомів, але це найближчим людям. А коли у мене замовили цей альбом,  злякалась, адже хвилювання і азарт боролись всередині. Замовниця лишилась задоволена, а я просто на сьомому небі від щастя!) Творився на одному диханні, як часто кажуть, весь час думала про свою кохану людину і про те, що через певні обставини, на наше "паперове весілля" не зробила такий подарунок. Тому тут - моя любов у кожній дрібничці, наче моєму найкоханішому!!!



 Альбом формату 21х21 см, 5 розворотів, вмістив 50 фотографій. Основа альбому від улюбленої Світлани Ковтун.


 Перший розворот. Імена наречених та дата їхнього весілля (воно у них теж "паперове", тож такий подарунок був дуже доречним).




Другий розворот.



Сторіночка про Mrs, тому фатинова спідничка не випадково)


Третій розворот.


Тут є конвертик, у якому можна зберегти  пам'ятні дрібнички молодої сім'ї.



Четвертий розворот. Ці детальки - мої улюблені!




І останній розворот...закохані пташечки і маленький Амурчик). 




 Під книжечкою для фотографій схований конвертик. 


 І ось така коробочка. 


 На цій ноті хочеться побажати парі довгих щасливих років сімейного життя, взаєморозуміння та гармонії, ніжності та пристрасті у стосунках, берегти один одного та завжди пам'ятати, що сім'я - найголовніше!!!
 А вам, мої любі читачі, бажаю гарних Зелених вихідних!!!)











Комментариев нет:

Отправить комментарий