суббота, 3 сентября 2016 г.

Baby Boy альбом (№ 27)

 Якщо хтось вдруге за два дні показує вам новий альбом - це значить, що хтось кілька годин просидів біля ноута, відібрав фото, обробив їх, посортував і випив 1,5 л води))
 Доброго дня, мої любі) Сьогодні я до вас знову з дитячим альбомом до року. але у дуже незвичній кольоровій гамі. Завдання від мами-замовниці - смужки, якорьки, червоне, біле, блакитне. Подивимось, що з того вийшло?!)


 Тканину вибирали разом із замовницею, дуже класні ці будиночки, усім рекомендую, і ніжна смужечка від Daily Like. Альбом розміру 20х20 см, всередині 5 розворотів, 10 сторінок і місця для 50 фотографій у стилі полароїд. Альбомчик берегтиме фото першого року маленького хлопчика.




Заглянемо всерединку?!) Перший розворот



Під книжечкою для фотографій - конвертик для тесту на вагітність.



 А тут - мереживна кишенька для фотографій 10х15 см, з ярличком про найважливіші дані при народженні.



Другий розворот


На сторінці є місце для маминого запису.



Детальки...


Третій розворот



І знову місце для маминих записів



Четвертий розворот



У конвертику табличка росту та ваги



П'ятий розворот


Деталі...



Карточка, на якій можна записати досягнення малюка. З маленькими кожен день - Adventure!))


Під книжечкою для фотографій - конвертик для першого молочного зубчика і карточка, щоб відмітити, як росли зубки.


Часто у мене питають, як в альбомі вміщується стільки фото, я навіть і фото "розкладушечок" маю на такі випадки, але от ще вирішила у такому ракурсі сфотографувати.


І лаконічна спинка альбому. Просто милість, а не будиночки!!!))


 І шматочок  моєї засмаги)) На морі я не була і, лише дякуючи цьому замовленню, побувала у такій "морській" відпустці. Альбомчик наповнював мій дім морським бризом і здається над головою літали чайки...) А якщо серйозно, то дуже люблю такі замовлення, коли мамусі виходять за рамки звичайного і типового, а мають свій унікальний смак і конкретні бажання, а ще більше - коли у тебе виходить їх втілювати і клієнт лишається задоволеним) Тоді і натхнення є і ти розумієш, що не дарма робиш те, що любиш!!!))



Дякую за перегляд!) Гарного вам week-енду, любі!!!



Комментариев нет:

Отправить комментарий