вторник, 17 ноября 2015 г.

Новорічний настрій

Давно чекала моменту, коли розпрощаюсь із замовленнями і почну робити щось таке, чого душа бажає саме зараз, в цю хвилину. І хоч на вулиці зовсім не зимова погода, настрій хоче свята, хоче чуда, хоче добрих справ і теплих обіймів, щоб близькі були поруч, і погані новини більше не приходили...
Думаю, цього року вже всі не тільки бачили, а й почали творити з паперу Rustic Winter, кольори теплі, дизайни модні, словом, я закохалась і от що з того вийшло.

Всім, хто мене хоч трошки знає, відомо, як важко мені даються листівки, я днями виношую їх, обдумую кожну дрібничку, підбираю матеріали і завжди хочу, щоб вони були неповторні і не схожі на інші. Зазвичай, мої листівки маленькі - 10х10см, 10х10,5 см, мені здається, чим менша листівочка, тим вона красивіша, бо ж усе найдорожче і найпрекрасіше ми зберігаємо у маленьких коробочках.
Цього року планую зробити багато листівок, щоб подарувати діткам-сиротам, своїм рідним і близьким людям, бо в кожній тій листівці - моє тепло і частинка моєї любові. Вчора думала, що як би важко не було, якими б не були замовники (а всі ми знаємо, як не хочеться, щоб творчих людей заганяли в рамки), я завжди творю з гарним настроєм і любов'ю. А ще, бачите ці вирізані листочки туї??? Ми вирізали їх з малюком, тож вони наповнені і його сміхом та ніжністю)

Гарного усім настрою!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий