понедельник, 30 ноября 2015 г.

Новорічні листівки


 Впевнена, у всіх уже розпачились мандаринові дні, передсмак новорічних свят, дехто навіть сніговика вже встиг зліпити. Завтра перший день зими і це наче окрема історія в цілому році, бо для кожної людини грудень - особливий: хтось веде december daily, хтось просто пише списки справ, страв, подарунків, комусь треба обдумати все за рік, закінчити почате, написатилиста Діду Морозу...)
 У нас був сніг (уже потік), на вихідних були у ТЦ, бачили ялинку, сяючих оленів, масік вже тижня зотри просить ялинку і Діда Мороза (він чомусь думає, що це Дід МорозИВО і його можна буде з'їсти)), вчора ми дивились різдвяні мультики і справді на душі такий теплий, дуже святковий настрій, коли хочеться просто бути поруч з чашечкою какао і Milka (му-му)).
 А сьогодні у мене вечір підписування листівочок діткам для проекту Невидимые дети. Бажаючі можуть долучитись, всю інформацію можна знайти в групі. Думаю, важко буде підібрати слова і побажати щось особливе тим, у кого немає сім'ї. Ці дітки мріють про прості речі, якими більшість з нас не обділена, але можливо, не цінує чи не використовує наповну. А інколи лиш від одного теплого слова стає тепло і радісно, не забувайте казати важливі слова тим, хто поряд, тим, кого любите!!!)
 Ось такі мої листівочки, веселі та позитивні). Мені дуже хтілось чогось особливого, не заїждженої теми, не такого паперу, який у всіх і в кожного...

 Тому я обрала папір та висічки від Crate Paper. Колекція Bundled Up не нова, думаю, новачки і не зустрічали такої, тож це було саме те, чого я бажала. Дизайни яскраві і грайливі)
 А ці кумедні сніговички просто мі-мі-мі)) Ну хіба ж ні?)
 І ось такі з дітками)


Дякую, що читаєте, мені дуже приємно) Кожен ваш перегляд робить мене безмірно щасливою)
Усім гарного настрою!!! 

Комментариев нет:

Отправить комментарий