понедельник, 16 мая 2016 г.

Сезон полуничний... EAT!!!


 Привіт, мої хороші)
 Так давно не писала, що й незвично якось. Сподіваюсь, у вас все гаразд і ви насолоджуєтесь весною, бо вона - прекрасна!
 Покажу сьогодні нову кулінарну книжечку. Поки склала обкладинку, стільки паперу перерізала...даються в знаки вихідні дні, руки працюють, а думки далеко))
 Але перша полуничка виявилась не тільки смачною і ароматною, а ще й надихаючою, тож, зустрічайте:




 Трошки ближче...



 Закладочка з металевою підвіскою у вигляді шматочку пирога на тарілці.


 Ось такі яскраві і веселі форзаци. На останньому ще конвертик є для вирізок, але сфотографувати його я забула)


 Дуже класні сторінки, писати зручно! на клітинці (привіт усім, хто пише кривенько, як я), і кухонні мотиви дуже ненав'язливі, тому не відволікатимуть від смачних рецептів)


 Трохи раніше, восени я шила щось подібне з гарбузкою EAT, тому тепер вирішила пошити сезонну серію таких кулінарних книжечок під назвою "EAT" на кожну пору року. Адже на кулінарки мене на всі 100% надихають саме свіжі овочі та фрукти!)

 Полуничку пробували вже??? Наша перша була неймовірно смачна, а кожна наступна - ще краща!!!)
 Гарного вам понеділка, любі, і легкого робочого тижня!!! І смачної полунички!!! Eat!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий