суббота, 31 октября 2015 г.

Кулінарка і осінній настрій

  Привіт усім! Давненько мене тут не було... спочатку відпустка, а потім - осіння "депресія". Від довгої розлуки з усіма скраповими штучками в перший день нестримно хотілось щось робити, ідеї просто розривали мозок на шматки, а потім настала фаза, коли задумуєшся, чи варто, а може, щось не виходить, а може, не подобається іншим і даремно це все...мабуть, це - осінь, хоча я її дуже люблю, більше за інші пори року. Не перелічити скільки усього прекрасного в осені, і навіть тумани, і навіть дощ, і навіть прохолодні морозні ранки - це все те, що я люблю восени. Але інколи бувають миті, коли треба зупинитись і подумати, а в моєму випадку - вечорами пити чай, дивитись серіали і бавитись з коханими мужчинками, в обідній сон малюка знаходити собі 100 робіт, аби лиш нічого не робити)) Замовлення звичайно робляться, бо тут легше, клієнт зазвичай знає, що хоче, і тобі лишається лиш втілити це в життя.
 Але світло в кінці тунелю завжди є, лиш варто рухатись уперед! Посилочки з новими тканинками, нові чипбордики, мереживка, папір і я знову "в строю"))) І на цей раз із кулінарочкою, правда, на ній нічого нового немає, але вона сьогодні тут в тему.
Не знаю, чи святкуєте ви halloween, але ми якось поки не в тренді. Признаюсь, в університеті ходила на моторошну вечірку і в стару страшну бабку наряджалась, ніхто мене не впізнав)), але сьогодні ми обійдемось гарбузовим супчиком і ось такою книжечкою.
Покажу її ближче)

  Дерев'яна гарбузка, мереживко, мішковина, крафт, стрічечки, гудзички, а сама обкладинка - Тільда і шматочок бавовни, яка у мене останнім часом постійно під руками вертиться)


Закладочка з металовою ложечкою. (мій масік набирає цією ложечкою дрібні гудзички і пересипає з однієї баночки в іншу))
І тут мої запаси цієї гарної стрічки-зав'язки закінчились((
Усередині ось такі гарні яскраві форзаци і розліновані сторіночки. Не секрет, що блоки я купую, зокрема, і цей, хоча інколи находить натхнення і я заварюю каву, зістарюю сторіночки, а потім заморочуюсь і друкую на них якісь кулінарні принти, але останнім часом це все рідше й рідше))

І спинка...тут ця Тільдочка у всій красі
На сьогодні це все,біжу працювати) Всім невичерпного натхнення і гарного сонячного  настрою!!!)

Комментариев нет:

Отправить комментарий