суббота, 3 октября 2015 г.

Коробочка і мама-скрапбукер

Сьогодні, перед тим, як побажати усім солодких снів, покажу ось таку коробочку. Вона у мене перша, без МК і підказок, просто сіла і зробила, так, як це склалось в моїй голові. Вона дуже м'якенька і ніжна, вже уся просто "затискана" мною і чоловіком)), бо вона - наша!)
Ось така я мама-скрапбукер...взагалі-то я почала займатись скрапом, та й вперше почула про це все два роки тому, коли ще була вагітна і придивлялась синочку альбом. Шукала хороших майстрів, випитувала ціни, думала, що я хочу...а потім вирішила, що зроблю його сама, ну як, це ж моєму малючкові?...так все й почалось, правда, альбомчик я й досі не зробила, обкладинка (моя перша!!!, але думаю, достойна) так і лежить, як нагадування про першу серйозну роботу, готовий розворот...а потім я передумала, захтіла нову колекцію паперу, потім кріплення не на кілечках, потім замовлення, ще замовлення, зуби, гуляти, спати, їсти варити))))) Словом, через два дні нам 2 рочки і я лиш спромоглась на коробочку, але альбомчик обов'язково зроблю, вже навіть фото підготовлені лежать)
А тепер покажу коробочку детальніше. Внутрішній її розмір 16х11х6 см, задумана вона для фотографій другого року життя нашого Максимка. Вона ідеальна під фото 10х15 см, а за допомогою мереживка фотокартки дуже легко діставати)
Бічні стінки - бавовна у слоники, дуже мені подобаються. Сіро-жовта гамма - під нову кімнатку синочка, яка, сподіваюсь, дуже скоро у нього вже буде)) Зав'язочка - стрічка-сантиметр, дуже її люблю в дитячих роботах.
І ще трошки детальок


Ось така от вийшла у мене Miracle Baby Boy Box)
Усім солоденьких снів, а я поки продовжу свої пошуки рецепту тортика з вишеньками))

Комментариев нет:

Отправить комментарий