понедельник, 8 августа 2016 г.

Ніжний "ювілейний" альбом Olivia (№25)


 Привіт, мої хороші)
 Сьогодні покажу вам мій 25-й альбомчик, повністю задекорований, трошки більший, ніж зазвичай, ніжний-ніжний і з неймовірно гарним іменем - Olivia. Можливо, то просто випадковість, але цей альбом був розміру 25х25 см. Ми з замовницею довго думали, як викрутитись, щоб вмістити фото різних форматів, у т.ч. 13х18 см, а потім вона мені запропонувала збільшити розмір самого альбому і скажу я вам, це шикарно. Звичайно, такий розмір вимагає більше декору і більше думок, але повірте, після нього мої руки мене не слухались і формат 20х20 см був мені просто дитячим, я постійно шукала той простір для творчості, який мені подарував цей альбом.
 Творився він довго, що на мене не дуже схоже, але я кайфувала від кожної сторінки, від кожного гудзичка, днями ходила навколо нього і просто милувалась деталями... Зробила собі висновок, що такі речі вимагають значно більше часу, бо вони індивідуальні, неповторні, бо ти використовуєш елементи, які в тебе в одиничному екземплярі і повторів бути не може)
 Оскільки фото дуже багато, не буду довго розповідати, ви і самі все побачите... хоча фотографії і половини не передають, як сказала замовниця "його треба торкатись")


 Тканину ми обирали разом із мамою дівчинки. Стиль альбому мав бути подібний до Мімішного альбомчику, який їй дуже сподобався. Ми обговорили послідовність сторінок, розміри підкладочок для фото і все...у мене була повна свобода у виборі паперу, декору і т.д. Це неймовірні відчуття, наче ти робиш роботу собі, і віддаєшся на 100% (мабуть, я так щоразу кажу).


Ось такі ніжні зефірні детальки...

Перший розворот

 Сторінка про вагітність... у животику кожної вагітної жінки - найдорожчий діамантик, її дитятко)



Кишенька для диска з УЗД і місце для запису


Сторінка про народження крихітки



 Під книжечкою для фотографій - мереживна кишенька для бірочки і тежик із даними при народженні.


 Другий розворот. Тут будуть фотографії з першої фотосесії маленької Принцеси.



Детальки...



На цій сторінці є місце для запису...



Третій розворот


Сторіночка про перше купання...полюбились мені ці чіпбордові бульбашки-кружечки)


 Місце для запису (наприклад, як усе пройшло) і фото мого малюка, щоб краще зрозуміти, як це має виглядати з фотокарткою.


Сторінка про Таїнство Хрещення дівчинки.


Тут також є місце-тежик для запису дати, можливо, імен хресних батьків чи інших пам'ятних деталей того дня.

 Четвертий розворот



  На цій сторінці також є місце для запису...і так багато красивих деталей


 Для прикладу приклала фотографію свого малюка)


 І останній розворот, п'ятий


 Сторінка з великою кишенькою для додаткових фотографій, перших малюнків дівчинки. Я туди поклала маленькі конвертики, у яких зберігатимуться перший молочний зубчик і перший локон. На карточці  можна відмітити послідовність росту молочних зубчиків.



 Сторіночка про перший День народження





 Під книжечкою для фотографій схована карточка ваги та росту на перший рік,  а також місце для запису.


 Альбомчик поїхав до замовниці в от такій коробочці.


 На сьогодні це все) Маю ще два великі непоказані альбомчики, тож буду обробляти фотографії, щоб якнайшвидше вам їх показати.
 Гарного вам дня і вдалого тижня!!! Літо так швидко втікає...і хоч воно спекотне, і хоч воно у мене без моря...я всеодно не хочу його відпускати))


Комментариев нет:

Отправить комментарий